uzatilmis garanti

UZATILMIŞ GARANTİ TEMİNATININ KAPSAMI

Uzatılmış Garanti teminatı, üreticinin veya resmi ithalatçının yasa gereği zorunlu olarak verdiği yasal garanti kapsamını 2 yıl müddetle aynı şartlar dahilinde uzatacaktır.

Uzatılmış Garanti, ithalatçının yasal süresinin bittiği gün başlayacak 2 yıl müddetle yürürlükte kalacaktır. Uzatılmış Garanti, Tefal Club üyelerine özeldir. Uzatılmış Garanti alımında Tefal Club kart üyesi olmak, TC kimlik numarası ve cep telefonu numarası ibraz etmek zorunludur. Uzatılmış Garanti sertifikasını, Uzatılmış Garanti süresince saklayınız. Uzatılmış Garanti, cihazda üretim hatasına bağlı bir arızanın meydana gelmesi halinde cihazı onarmak için gereken parça ve işçilik ücretlerini kapsar.

İşbu hizmet Mapfre Genel Sigorta tarafından teminat altına alınmıştır.

UZATILMIŞ GARANTİ TEMİNATI DIŞINDA KALAN HALLER

Groupe SEB yasal garanti kapsamı dışında kalan tüm haller.

Kullanıcı hataları ve kullanıcı hatalarına bağlı olarak gelişen arızalar ve/veya zararlar.

Groupe SEB tarafından her ne sebeple olursa olsun kısmi ya da tam geri çağrılan cihazlar, aletler.

Groupe SEB tarafından sunulan orijinal ürünün haricinde ilave her türlü aksesuar, ilave donanım ya da bunların sağladığı zincirleme arızalar ve/veya zararlar.

Müşterinin kötü niyeti, bilerek zarar vermek, sahte beyan, haksız talep gibi bilcümle benzeri talepler.

ÖZEL ŞARTLAR

Fatura üzerinde oynama düzeltme ya da karalama yapılmamalıdır. Herhangi bir oynama ve karalama olduğunda Uzatılmış Garanti geçerli olmayacaktır.

Hasar durumunda yetkili servislere hasarlı ürününüz, Tefal Club Kart numarası/Uzatılmış Garanti sertifikası ve nüfus cüzdanı ile birlikte başvurunuz.

Ürünün garanti şartlarında zarara uğradığı servis tarafından ücretsiz olarak tamir işlemi gerçekleştirilecektir.

Onarımın mümkün olmaması durumunda aynı marka, modelin yenisi verilir. Stoklarda aynı marka, modelin ürünü yok ise ya da üretimden kalktıysa aynı işlevi gören fiyat muadili yeni ürün ile değişimi sağlanır. Hiçbir şekilde nakit ödemesi yapılmaz.

Hasarın olduğu tarihte ürünün o tarihteki yeni fiyatının onarım maliyetinin altında kalması durumunda yukarıdaki şartlara uygun yeni cihaz sağlanacaktır.

Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi almak için Müşteri Hizmetleri Danışma Hattı’nı (444 40 50 numaralı telefonu) arayabilirsiniz.

Hediye olarak alınan ürünlerde; satış noktaları tarafından düzenlenmiş olan hediye değişim kartı veya Uzatılmış Garanti sertifikası, Uzatılmış Garanti işlemlerinin başlaması için fatura yerine kabul edilecektir. Ancak hediye kartı ve sigorta sertifikasının üzerinde Tefal Club Kart no, fatura numarası, fatura tarihi ile firmanın imzalı kaşesi bulunmalıdır.

Bir hasar durumunda ise hediye verilen kişi (kullanıcı) fatura/satış fişi yerine hediye kartı veya sertifika ile hasar başvurusunda bulunabilecektir.

İMALATÇI VEYA

İTHALATÇI FİRMANIN:

Ünvanı: Groupe SEB

İstanbul ev aletleri Tic. A.Ş

444 40 50